Geležinkelio tunelį po Lamanšo sąsiauris

Prijungti JK žemyninėje Europoje per vieną inžinerinės struktūros idėja dalyvavo geriausius protus abiejose sąsiaurio pusėse kelis šimtmečius. Net skaičiavimai atlikti remiantis tuo, kas yra geriau tema: tilto ar tunelio. Numatomo pradžioje Napoleonas Bonapartas statybos, tačiau kai istorinės aplinkybės neleido tai. Tunelį po Lamanšo Real buvo pradėtas eksploatuoti tik XX amžiaus pabaigoje. Neskaičiuojant tiesiogiai kondicionavimą statybos darbai truko apie septynerius metus.

tunelį po Lamanšo sąsiauris . Funkcija

Statybos projektų buvo daug. Tie, kurie galiausiai pasirinko pasirodė optimalūs tiek techniškai ir ekonomiškai. Tunelio ilgis pagal lėktuvų bilietai Lamanšo yra 51 km, 39 iš jų yra tiesiogiai pati sąsiaurį. Geležinkelio tunelis, kuris veikia į abi puses vienu metu. Leidžia krovinių ir keleivinių traukinių praėjimą. Didelė dalis apyvartos eismo automobiliai atviromis platformomis. Tunelį po Lamanšo leidžia gauti iš Londono į Paryžių ar atgal per dvi valandas mažai. Norėdami įveikti tunelį taip pati išeikvotą dvidešimties minučių iki pusės valandos. Judėjimas yra atliekami pagal Britų taisyklių kairiąja režimu. Techninė pagalba visoje lenktynių keliu leidžia kompozicija sukurti pakankamai Air Baltic didelį greitį. Labiausiai stebina, pagal Lamanšo sąsiauris grand ne pasaulyje didžiausių tunelis. Jis pripažįsta Seykanu Japonijos ir Šveicarijos Gotthard tunelį.

Kai techniniai duomenys

Tiesą sakant Eurotunnel kaip tai dažnai vadinama, susideda iš trijų lygiagrečių požeminiams statiniams. Atlikta dviejų judėjimo priešingomis kryptimis. Trečiasis Įkeisto therebetween, mažesnio skersmens. Kas 375 metrų, jis turi ryšius su magistraliniais keliais. Vidurio tunelio veikia kaip techninio aptarnavimo ir remonto. Ji taip pat leidžia nustatyti visoje požeminė erdvė stabilios vėdinimo ir išvengti vadinamojo stūmoklio poveikį – aukšto slėgio oro ryanair.lt priešais važiuojančio lokomotyvo. Be to, juo siekiama užtikrinti, kad visos transporto komunikacijas. Avarijos atveju ji turi būti vykdoma pagal keleivių evakuacija. Avarinės situacijos atsirado daugiau nei du dešimtmečius tunelio kelis kartus, bet sistema jau įrodė savo patikimumą jos veikimo metu.

Atidarymo Eurotunnel

6 Geg 1994 iškilmingai buvo atidarytas tunelį po Lamanšo. Nuotraukos iš sąsiaurio pakrantės vaikščiojo visų pasaulio naujienų agentūrų ataskaitų buvo visų pasaulio pirmaujančių televizijos kanalai. Eurotunnel blaškosi Britanijos karalienės Elžbietos ir Prancūzijos prezidentas Francois Mitterrand. Nebuvo oficialių delegacijų iš viso pasaulio skaičius. Įvykis sukėlė didelį visuomenės nepasitenkinimą.