Iki Sisi pėdų

Rusijos aviacijos rinka per vieną dieną prarado tik du pagrindiniai veikėjai. Antradienį Rusijos oro uostais aptarnauja nebetaikomos skrydžius “Kuban Airlines” paskelbė apie veiklos nutraukimą, ir Ukrainos “Aerosvit” uždelstus mokėjimus dėl skolos

Rosaviaciya rekomenduojama, kad keleiviai imtis bilietus ir neatvyko išvykimo orlaivių oro uoste, praneša “Interfax”. Agentūra ketina imtis visų priemonių, kad užtikrintų keleivių “Kuban” skrydžių bendrovėmis, taip pat grąžinamąją išmoką už įsigytų bilietų transportu.

“Atsižvelgiant į tai, kad aviakompanija negali įvykdyti savo įsipareigojimų keleiviams, OAO” Kuban Airlines “kreipėsi į federalinės oro transporto agentūros išspręsti jų vežimo problemą kitų aviakompanijų apibrėžtomis dekretu Rusijos vyriausybės sąlygomis”, – sakoma pareiškime

Telegramos nuo pardavimų avialinijų bilietų skrydžiams nutraukimo jau buvo išsiųstas visoms akredituota agentūra TAP (transportas, kliringo įstaigai).

Apie finansines problemas “Kuban” tapo žinomas 2012 m. Šiek tiek vėliau pranešė apie planus sumažinti lėktuvo bilietai darbuotojų daugiau nei 2 400 žmonių veiksnys. Atsižvelgiant į tai, įmonė pablogino santykius su bazine oro uosto “Vnukovo”, jo bendrai savininkas, sakė “Kuban” pareiga 600 milijonų rublių, vežėjas sakė grėsmė eiti į Domodedovo, tačiau nebuvo atliekama.

Liepos mėnesį, pradėjo mažinti savo oro laivyną, uždarant Jak-42. Ar oro nuolat augančios skolos oro navigacijai, ir apskritai skolos paslaugų teikėjams sudarė maždaug 5 milijardų rublių. Rugsėjo mėnesį, finansinė padėtis “Kuban” sukėlė susirūpinimą ir transporto ministerija. Bendrovė pateko į trečią rizika (mokumas nestabili, operatorius yra krizės būsenos, išteklių trūkumo augimas didina nemokumo ir bankroto grėsmė).

Šaltiniai teigė, kad kito patikrinimo bendrovės rezultatas bus perkelti iš trečios į ketvirtą grupę – Giliai krizė mokumą, didelis deficitas ilgalaikio finansavimo dabartine veikla

Todėl gruodžio 10 “Kuban” išleido oficialų pareiškimą, kuriame teigiama, kad nuo gruodžio 11 d nutraukia veiklą ir stokholmas orlaivius. Bendrovė išsiuntė pareiškimą Arbitražo teismo Krasnodaro krašte jo bankroto pripažinimo. Visi finansinio pobūdžio kaltinimai bus nagrinėjami kaip dalis avialinijos valdymo bankrotą.

Kaip ir kitų oro linijų skrydžiais, Ukrainos “Aerosvit” nutraukia savo veiklą, kol tik Rusijoje, oro uostuose, kurie ji turi sumokėti daugiau nei 165.500.000 rublių. Pradedant nuo 00:00 MSK 11 Grd 2012 visi skrydžiai “Aerosvit” apie atvykimą ir išvykimą nėra aptarnaujami. Keleiviai turi kreiptis tiesiogiai į aviakompanijos.

Pirmąją dieną uždarymo gruodis 11 skrydžiai Šeremetjevo suteikti būtiną pagalbą keleiviams išvykimo organizacija. “Aeroflot” suteiks keleiviams skristi kodo skrydžius “Aerosvit”, kurie Rusijos lėktuvo bilietus.

Tai, kad oro vežėjas paslauga gali būti nutrauktas, buvo pranešta praėjusią savaitę. Tada Rosaviaciya Šeremetjevo ir paskelbė pranešimą spaudai, kuriame buvo pranešta, kad dėl ne-skolos aptarnavimo atveju bus sustabdyta.

Įmonė buvo pranešta, kad skolos turi būti grąžintos iki bilietai i londona gruodžio 10 d. Gruodžio 6 d aviakompanija sakė pati, kad atsipirko, kad didžioji dalis už oro navigacijos Rusijos Federacijos oro erdvės ir padaryti dar vieną iš daugelyje oro uostų paslaugas išankstinio apmokėjimo įsipareigojimų.

Gruodis 8 vėlai vakare tapo žinoma, kad Šeremetjevo kreipėsi į arbitražo teismą Maskvos regione su pretenzija į “Aerosvit” atgauti skolą, iš viso apie 92 mln rublių. Kaip rezultatas, gruodžio 10 Šeremetjevo oficialiai pareiškė, kad jis nusprendė sustabdyti paslaugą “Aerosvit” gruodžio 11 d.

Rosaviaciya pirmadienį taip pat paskelbė, kad visos oro navigacijos paslaugų skrydžius “Aerosvit” nutraukimą. Aviakompanija tik iš dalies grąžinti skolą navigacijai ant šlaitų ir vis dar yra skolingas už suteiktas anksčiau, nei atsižvelgiant į $ 246,000 suma ATM filialus paslaugas.

Ukrainos vežėjas turi 28 pusių, galimybė grįžti į Rusijos rinką išlieka. Pagal Federalinės oro transporto agentūros, atsižvelgiant į skolos atveju apribojimai bus pašalinti.