Kaip ilgai išlaikyti lankytojų į savo svetainę?

Telpa trukti ilgiausiaiJūs esate gana sunku nopulējies kad būtų galima sukurti svetainę Jūsų verslui. Tada kodėl niekas pristabdę savo svetainę, o ne toliau skaityti tave sadzejoto turinį ?

Problema gali būti didelė “atmetimo rodiklis”. Šis reiškinys gali paaiškinti – didelė svetainės lankytojai, žiūri tik į vieną skyrių savo interneto svetainėje ir interneto svetainėje palieka labai greitai. Žinoma, yra keletas veiksnių, kurie daro įtaką, kodėl žmonės nenori toliau pažvelgti į savo interneto svetainėje, bet jūs taip pat galite rasti naudingų sprendimų susiklosto tokia situacija.

Norėdami nustatyti, ar jūsų svetainė išvis kažkas, kad turi būti pakeista į svetainę daugiau lankytojų sugrįžta, prisijungęs prie savo “Google Analytics” paskyros. Jei pastebėjote, kad jūsų svetainė “atmetimo norma” yra didesnis kaip 50 iki 60 procentų, arba lankytojai vidutinis svetainės Laikas, praleistas mažiau nei vieną minutę, apsvarstyti galimybę naudoti bet kurią iš toliau išvardytų metodų, padedančių POSM GAMYBA skaitytojams ir pirkėjams išlaikyti svetainę gerai dažnai ilgiau.

Multi-vidurinė eksperimentas

Įvairūs formato failus galima laikyti, kad kur kas efektyvesni dėmesį ne tik vieno tipo turinio. Jūsų svetainės lankytojai tikriausiai nenori skaityti ilgų straipsnių su daugiau nei 2 000 žodžių, bet jie bus laimingi galėdami klausytis šių žodžių, jei tekstas yra konvertuojamas į vaizdo ar garso formatu.

Pabandykite pritraukti žmonių dėmesį į skirtingų tipų turinio, nuo video įterptųjų kodus, paveikslų galerijų, garso įrašų ir baigiant pristatymo skaidres. Nepamirškite sekti, kaip šie patobulinimai tinklapyje padeda išlaikyti žmonių dėmesį ateityje, siekiant nustatyti, kuris metodas yra geriausia naudoti ateityje.

Sukuria skaitymo turinį. Ar jūs kada nors lankėsi svetainę, kuri sudaro tik ilgai, nedalomos gabalas teksto? Ar šioje svetainėje už liko ilgą laiką?

Tekstas įskaitomumas svarbus veiksnys, lemiantis skaitytojai hang out į savo svetainę laiką. Jei norite turinio skaitymo, atlikite toliau nurodytus patarimus:

a) skirstiniai dalių – viena dalis yra įterpiamas tarp dviejų ir septynių sakinių;
b) Naudokite subtitrų platinti teksto dalį;
c) atskaitos, kai tai įmanoma taškai;
d) ypatingą dėmesį į žodžius ar frazes į kitą šriftą arba šrifto poveikio – “drąsus” arba “Italic”.

Šie patarimai atrodo gana paprasta, bet ji sukuria šiek tiek daugiau dinaminės svetainės atrodo, net jei jos struktūra nėra pernelyg daug elementų. Jei naudosime šiuos patarimus kuriuos svetainės lankytojai atrodo nebėra būti nepatogus ir varginantis.

Pridėti hipersaitus

Kitas “atmetimo lygis” didinimo veiksnys yra skaitytojų nesugebėjimas pasiūlyti informacijos šaltinis, be to, skaitant medžiagą ar informaciją, susijusią su tam tikra tema. Pavyzdžiui, kai lankotės svetainėje, kuri ieško atsakymo į klausimą “Kas laimėjo 1997 pasaulio čempionatą?” Turbūt svetainė pasirodys atsakymo į šį klausimą, tačiau nėra jokių įrodymų, kad ši informacija yra teisinga. Pridėti savo turinį su patvirtinamaisiais informacijos šaltinius, ir papildomą medžiagą šia tema.

Vienas iš būdų, kaip pritraukti žmones į pagrindinį puslapį ilgesniam laikotarpiui yra turinio įdėti vidaus hipersaitus, kurie leidžia jums pereiti iš vieno straipsnio į kitą. Tokiu būdu yra teigiamas poveikis SEO rezultatus interneto paieškos.

Prideda “susiję straipsniai” prijungti savo dienoraštyje (Susijusios Žinutės)
Viena svarbi pastaba, jei bendrovės tinklaraštyje valdymas – svarsto įtraukti dienoraštį, pavyzdžiui, įskiepių galimybės skirtas WordPress Susijusios Žinutės ar Kontekstinė Susijusios Žinutės. Abi šios priemonės, kuriomis Straipsnio pabaigoje bus automatiškai pridėtas prie kitų straipsnių, kurie yra susiję su konkrečia tema Apmaudu, kad gali jūsų skaitytojas gali padaryti daugiau žinių.

Skatina skaitytojus į veiksmų
Jei norite, kad jūsų skaitytojai ir toliau likti savo svetainę, paprašykite jų, kad jie taip pat turi būti kažkas už jus.

Pavyzdžiui, galite:

a) pasiūlyti, kad lankytojas žiūri į kitų susijusių straipsnių apie savo svetainę ar interneto dienoraštį;
b) skatinti juos palikti komentarą ne iš dienoraščio pabaigos;
c) vedė juos į mano kompanija sukūrė vaizdo įrašą;
d) prašyti juos palikti atsiliepimus ar pasiūlymus apie jos taikymo sritį.

Atminkite, kad jūsų svetainės lankytojai gali ne skaityti jūsų mintis. Jei norite padaryti juos atlikti tam tikrą veiklą ir skrajučiu gamyba Vilniuje, padėti jiems suprasti, ką nori, ir jie daugeliu atvejų jums gali paklusti.

Šie patarimai ir metodai gali padėti pagerinti jūsų svetainę ir lankytojų pasitenkinimą gauta informacija produktyvumą, tačiau pasiekimais būtų buvę dar daugiau įspūdingų, atlikti išsamų vertinimą svetainių ir palyginti kelis scenarijus pokyčių efektyvumą.