Kaljaris (Sardinija, Italija)

Kurį laiką atgal, mes sukūrėme keletą Laura kvailas tiek, bet vis tiek rimtas “padaryti” sąrašą, arba daiktai, kad anksčiau ar vėliau turi padaryti kartu sąrašą. Tada vienas iš dalykų, kurie buvo įtraukti į šį sąrašą – eiti kartu keliauja.

Reikia pasakyti atvirai – kai tikslas yra įrašas, atrodo, kad, norint tai padaryti, tai užtruks keletą metų, tačiau mums pavyko jį po metų. Į paskirties vietą mes pasirinkome kažką, kur 1) nė vienas iš mūsų jau buvo praeityje, 2) yra labai šiltas, 3) paplūdimys, 4) kad būtų galima pabėgti nuo kasdienybės (aukštosios mokyklos ir darbo) – Cagliari, Sardinija, Italija. Tada galite perskaityti, mes ten nuėjo.

Keliai pradėjo anksti vizos i kaliningrada antradienio rytą, kai atvyksta prie autobusų stoties, mes bandėme rasti Ecolines autobusu, su kuria mes planavome eiti į Kauną. Žinoma, iš pradžių beveik pakilo apie klaidingą autobusu, bet vėliau sužinojau jo paties, tačiau ir galėjo sėkmingai eiti.

Atvykus į Kauną, tikėdamasis rasti internete žiūrėti vietinį autobusą, kuris yra gauti į oro uostą. Variantai du. 1 – paleisti į autobusą (skaityti – sužinoti, kur galima įsigyti bilietus pirkti, išsiaiškinti, kur autobusų stotelė ir jos turi būti) ir nuvykti į oro uostą laiku, arba 2 – neskubėkite rasti vietinį autobusą ir tada žaisti žaidimą “lenktynėse po lėktuvo” kaip aeroflot bilietai būtų reikalaujama atlikti saugumo patikrinimą ir sužinoti savo kelią išvykimą per 20 minučių.

Kaip mes turime Laura visada atsitinka – neveikia nei viena, nei kita. Mes radome šiek tiek paslaptingą autobusu, kuris nebuvo paminėtas oro uoste informacijos ir tyliai toliau paleisti ir skrydis laikas nuo laiko. Iš Kauno su Ryanair skrido tiesiai į vieną iš pagrindinių miestų Sardinijoje – Kaljaris (Lietuvos metas Kaljaris, bet tiesiog prilimpa prie anglų kalbos / italų kalba).

“Ryanair” yra viena iš oro vežėjų, kurie dažnai jaučiasi didžiuojasi savo skrydžius atvykti laiku į viza i baltarusija paskirties vietą. Na aš asmeniškai neįsivaizduoju, kaip skrydžio planas maršruto į paskirties vietą atvyksta 45 minučių anksčiau, kaip atsitiko mūsų atveju. Tai nereiškia, kad atvykimo laikas priklauso nuo eismo ir “spūsčių gatvėse”. Bet kokiu atveju – Sardinijos kilmės, jausmas buvo tikrai malonus – lietingas, šaltas ir labai nemalonus Lietuvos klimatas keitėsi labai šiltas klimatas Sardinijos.

Oro uoste mus pasitiko Italijos, į kurį mes turėjome atidėti apgyvendinimą vėl naudojant airbnb.com svetainėje. Aš naudoju šią svetainę ir ankstesnes keliones ir iki šiol nebuvo nusivylęs. Šį kartą, tiek svečių namai savininkas nėra gerai kalbėjo angliškai, bet tai buvo ne mūsų šventė partinės organizacijos kliūtis veikia gerai.