Pakelimas iki 30 metrų

Pirmasis giliai stotelė – 45 metrų. Naras planuojant daug rizikingesnes skilčių nei kita, kiek likusios yra mokymosi skilčių, tačiau jis – “kaip, kad”, todėl už spenelio, konservatizmas sodinami kaip tik 20% jo dekompresijos grafikas yra kur kas greičiau. Naras B klausia, kaip naras dar liko trimiksa – naras rodo, kad 50 ir jis norėjo keltis į kitą dekompresijos norma 30 metrų, o tai jau gali perkelti į skrydziai i berna naitroksu viršuje. B rodo, naras likti su juo – tikriausiai taip, kaip mums

Po kurio laiko naras supranta, kur gali būti “Stella ir instruktorius F rodo, kad patikrinti savo vožtuvus. Instruktorius F laisvesnė narų B cilindrus ir jie tampa savarankiški. Naras, bet apskritai net ne įtariamasis, nes jis yra užimtas laikas su savimi

Na pigus skrydziai i kopenhaga jo narai kažkaip pakelia iki 30 metrų, kur naras naras grąžinti į B savo reguliatorių ir pereiti neskuba naitroksu ir bangų ranką į narai dekompresijos planą poilsiui nes jiems tai yra daug lėtesnis. Naras savo planą praeiti dekompresijos likusią, stebi kitus, bet labiausiai sutelkti dėmesį į save. Šešių metrų naras plūduras bilietai i roma išleistas ir deponavo savo 23 minučių deguonies. Kai naras slinkti iš vandens, kiti narai dar maždaug 20 minučių matomi tik oranžinės dešros.

Taigi – visi narai sėkmingai izniruši, ir visi likę, tačiau tai suteiks jums geras pavyzdys, kaip ne nerti!

Manoma PS Pasibaigus vairuotojų, patekusių į jų klikuhas gynybos nepaskelbtas, ir jei kas nors mato panašumą su vairuotojo bendruomenės žinomas simbolių, tai tik jo problema, o ne autorius, o ne naras jokiu atsakomybės prašymu.