Peržiūrėti ES keleivių teisių

Apskritai, šis procesas reikalauja geresniu užtikrinti visą reikalingą informaciją apie skrydžio vėlavimo atveju.

Būtina paaiškinti, kad dėl kompensacijos sumokėjimo tvarką, taip pat nustatyti atvejai, kai vežėjas turėtų būti laikoma teisiškai atsakingas.

Pagal naujas taisykles, registracijos vietoje klientui bus suteikta informacija apie jų teises.

Tarp kitų dalykų, keleivis turi turėti teisę imtis skrydį atgal, net jei jis praleido gabenimą į savo paskirties vietą.

Ir nustatyti terminą, po kurio keleivis turi teisę palikti lėktuvą vėlavimo atveju, kai orlaivis yra ant žemės predangarnoy.

Taip pat siūloma numatyti ribotą skaičių viešbučių naktų vežėjas mokamų atsitikus nenumatytoms aplinkybėms.

Kaip kompensaciją, vėlavimo keleivių daugiau nei tris valandas atveju gaus € 300 už skrydžius mažiau nei 2500 km, 400 € skrydžiams 2500-6000 km ir 600 eurų už skrydžius daugiau nei 6 000 km.

Tačiau, anot VB, įmonė negali sumokėti kompensaciją dėl nenumatytų aplinkybių, pavyzdžiui, susidūrus su paukščių linijinės, politiniai neramumai, streikai spontaninių darbuotojų atveju.