Visureigis Opel Mokka klirensas yra neįvykdytos lūkesčiai

Atrodo tikėtis išlaikyti keliai geros būklės, mes praradome ne tik Rusijoje, bet amerikiečiai ir net europiečių. Ir ką dar mes galime paaiškinti vis didėjantį paprogramių su visais blogėja off-road funkcijas? Yra, tačiau, kita svarbi priežastis – eismo kamščių ir parkavimo šiuolaikinėje miesto džiunglėse. Pereiti į pakimba siūlų arba parke ant šaligatvio sienų, nereikia bekele savybes, reikia pakankamai klirensas. Ir pergalė šiuolaikinių miestų crossover automobilių pardavimai – per pervertintas klirensas pergalė neįvertinta kuro sąnaudos

UAB Opel ilgai priešinosi crossover mada: vokiečiai kelyje, kaip rodo istorinė patirtis. , mėgsta važinėti tankai. Tačiau JAV ir Korėjos vestibiulyje, generalinis direktorius patronuojančios bendrovės General Motors, laimėjo: automobilio duslintuvo remontas crossover atsirado, ir ji vadinama kava, pavadinta Mocha. Jo pasirodymas padėjo į klasiokas ir brolis, kūrimą ir įgyvendinimą ant platformos, kitą hečbekas pakelta prie crossover aukštis – Chevy Trucks. Žiūrint, kas automobilio išvaizda šiandien taško – pagrindinis veiksnys, pardavimo, šie broliai atrodo kitaip. Tačiau Opel Mokka, kurių specifikacijos yra labai artimas Korėjos Amerikos brolio, vadinamas savybių Sunkvežimiai, aplankė grožio saloną. Tolygus savo linijos suteikia giminystę su kitų automobilių linijos Opel.

Jei ne atkreipti dėmesį į naujos estetinės opelevskogo crossover, ir gebėjimą informacijos problemoms spręsti miesto vietovės, į Opel Mokka klirensui, pareikalavus gamintojui 190 mm, jis gali dirbti. Tačiau čia yra techninių vilniaus autoservisai interesų konfliktas: aukštos prošvaisa automobilio mažinamas greitis aerodinamines savybes, kurios veda nesuvaldyti ir degalų suvartojimo padidėjimas. Siekiant patenkinti šiuos reikalavimus į automobilį Opel Mokka klirensas iš dalies nusprendė paaukoti ant priekinio buferio sumontuota aerodinaminis gumos lūpų. Opelevskie inžinieriai teigia, kad jis yra minkštas ir nepraranda elastingumo net šalta.

Visi nieko, bet, kaip ir kiti automobiliai, Opel Mokka atstumas tikrai priklauso nuo pločio ir ratų bazės ir kūno geometrija. Didinti priekinę iškyšą į lūpų ant buferio žymiai sumažina pralaidumo geometrinis mašiną, ir ypač atsižvelgiant į siauru atveju, bet giliai kliūtis. Kita sankabos remontas vilniuje medalio pusė – juda baisus kliūtis taip, kad nebūtų pažeisti gyvybiškai svarbioms sistemoms, ypač pagal tarp ratų ašių apačioje. Čia inžinieriai Opel Mokka klirensas sustiprintos apsaugos geležies arkos kurios apsaugo degalų bako dugną, ir variklis apsaugo gimtoji apsaugą. Visos šios priemonės yra trumpai nustatyti įvežimo modelio kampas, kuris yra 13 laipsnių, palyginti su šioje srityje konkurencija yra labai maža (pvz., folksvagenovskogo Tiguan, tai yra 28 laipsnių).

Apibendrinant išpūstas temą klirensas Opel Mokka, kurio savybės prieš tvarkymo ir kuro sąnaudos yra gana įspūdingas, aš noriu pasakyti štai ką: atėjo šokinėti ant bortelių – Saugokitės, susirinko važinėti su vėjas ir kainos – pirkti Astra ar… Insignia, atsižvelgiant į poreikį, kad tilptų visas gimines.